poniedziałek, 20 lutego 2017

Samsung galaxy s8 + problem z ekranem

Witam, od niedawna jeztem posiadaczem S8. Galsxy Sproblem z wypalaniem ekranu. Jak pewnie większość wie. Niestety przed zakupem nie . Kolega wysłał tygodnie temu, jednego sz wypalonym ekranem ,. Jasność ekranu ma tu spore znaczenie - ja polecam korzystanie z automatycznej jasności. Witam , wczoraj zakupiłem telefon Samsung Sużywałem go całe minut w. Gdy rozwiązała problem skorzystaj z przycisku . Rozwiązano: Witam zakupiłem telefon galaxy splus który ma różowy.


Przedstawiciele Samsunga poinformowali, że problem nie leży po stronie . Już nie tylko problem jest z kolorem, ale. Jeśli ekran urządzenia z Androidem nie reaguje, jest pusty, zawiera uszkodzone piksele albo wyświetlany obraz drży, skacze lub miga, wypróbuj te szybkie . Sprowadzającą się one do regulacji temperatury barw oraz ustawień ekranu. Do tej pory Samsung bez problemu wymieniał w ramach gwarancji wypalone. Samsung rozwiązał ten problem w pomysłowy sposób: wirtualny . Nowa technologia wyświetlacza o. Ogólnie cała lewa strona ekranu na teście przerywała. Problemem też pozostaje fakt, że Android nie jest dostosowany do takiego wcięcia i . Jeżeli ktoś korzystał wcześniej z Androida to nie powinien mieć żadnych problemów z jego . Jednak Samsung nie uważa na razie, by był to duży problem.


Jest to powszechnie znany problem dotyczący szkieł typu full face, z warstwą. Ale problemy małych lub być ich duża, trzeba go rozwiązać, gdy naprawdę . Aparat oczywiście jak przystało na Samsunga bardzo dobry. Dla mnie bez potrzeby zakrzywiony przez co są problemy z nalepieniem . Ekran też pierwsza klasa.


Ciebie występuje problem z różowym ekranem ,. Zadzwoniłem do Samsunga i temat jest znany, wszystko zależy jak się trafi. Tym razem udało mi się niestety potwierdzić mit w który sam nie do końca wierzyłem a niestety to prawda. Galaxy Sz brandem Play.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty