piątek, 28 października 2016

Smutna historia dzielna dziewczyna

Szczyt siły: Tak zgiąć złotówkę,żeby się orzełek zesrał. Szczyt bezrobocia: Pajęczyna między nogami prostytutki. Serwis publikujący śmieszne historie z życia wzięte - tekstowe demotywatory. Zamieszczaj, komentuj i oceniaj humorystyczne teksty.


Mimo, że życie potrafi dać.

W niniejszej pod kategorii znajdziecie najśmieszniejsze teksty. W serwisie znajdziesz śmieszne opowiadania, śmieszne zagadki, quizy oraz śmieszne teksty z. Podmiotem mojej historii jest Pan B. Chyba prawie każdy z nas był kiedyś szczenięco zakochany. Człowiek popełnia w życiu wiele błędów, na większości się uczymy. Historie z życia wzięte są zawsze bardziej zniewalające niż wszystko to,.


Eh nie wiem czy moge to nazwac smieszna historia czy przejawem zaawansowanej głupoty i braku . Komedie typu Kacwawa i jakies tam ciacha, wogole nie sa smieszne.

Z życia wzięte - śmieszne historie i historyjki, które rozbawią Cię do łez. Strona zawiera historyjki i anegdoty z życia wzięte. Będzie zabawnie :D Bądź z nami na bieżąco, polub nasz.


Dzisiaj w pracy ktoś nieświadomy podesłał mi śmieszny obrazek z kotem, a ja się popłakałam. Koleżanka siedząca obok chcąc mnie . Intrygi, zdrada, romanse, śmieszne momenty, dramatyczne sytuacje to tylko po prostu historie z życia. Jeśli filmik spodobał się i chociaż raz śmiechłeś, to daj łapke w górę. D Jak chcesz być na bieżąco, subskrybuj mój. Zbiór śmiesznych sytuacji z mojego życia codziennego :D Chcesz sie pośmiać zapraszam XD Książka powstała w celach humorystycznych historie są . Gdy Ci smutno, gdy Ci źle - chodź na bloga, pośmiej się!


W tym wątku możecie opowiedzieć, jakie śmieszne historie spotkały wasze zycie. Mam nadzieję, że spotkało was coś ciekawego w życiu. Założyłam temat bo opisujemy swoje historie z życia wzięte często przy.


Nie wiem czy to śmieszne dla kogoś, ale jak wspominam to się z tego . Salija: Mój kolega gdy był mały chciał podnieść z ziemi koralika, a okazało się że to kleszcz był XD. Na religii mój kolega spytał się katechetki: ,,Proszę pani! Ostatnie, Oldest, Most Discussed.

Tak jak wyżej, zapewne nieraz mieliście jakąś fajną sytuację, którą moglibyście pragnąć się podzielić. Ja zacznę: Byłam sobie w podstawówce, . Zabawne anegdotki Na spotkaniach towarzyskich często zdarza się, że grupa znajomych zajmuje . Zwykła podróż do pracy może obfitować w wiele śmiesznych. Dyskusja ogólna - Forum Norwegia - Odp. Anegdoty o życiu i krótkie historie z życia wzięte : Do Luftu. Historie Z Życia Wzięte - informacje, zdjęcia, materiały video.


Użytkownicy Twittera opisują zarówno historie śmieszne , jak i te potencjalnie poważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty