czwartek, 6 października 2016

Letarg wiersz

Skoro piosenki powykradały mi wszystkie myśli niech teraz tłumaczą moją ciszę bo tupot słów przestał przelewać się przez moje gardłopodobne. Ten zapach mrozu coś mi przypomina. Niedzielne słońce przebija się przez twarze. Chodniki lśnią wyschniętym błotem z wczoraj.


W jesienny ranek wplata się . Nie będę rozdrapywał ran nie mam paznokci zdarty mur ambicji największym przyjacielem blizn. Letarg w (P)pośpeichu ( wiersz ). Ból machinalnie zamykam w . Interpretacyjną wędrówkę zacznijmy od „K”, rozdziału składającego się z dziewięciu wierszy , dotykającego problematyki esencji rzeczywistości . On gniecie, a ta broniąc z paszczy mu wytrąca, I od zapadłych tysiąca Wiekow, w śmiertelny letarg okute, z katusze Tłumney wydobywa dusze. Zapadają one w letarg , czyli płytki sen, i budzą się tylko kilka razy w ciągu zimy, aby zdobyć poywienie. Niektóre zwierzęta zapadają w sen zimowy. MYŚL PIERWOTNA WIERSZ POCHODZI Z TOMIKU . Wszystkie nadzieje, słodycze, cierpienia, To łzy wylewa, to spójrzy wesołą, Wreście ku piersiom zmordowane czoło Skłania, i wpada w letarg zamyślenia.


W konkursie na wiersz tematyczny - lato wygrał wiersz. Drodzy Czytelnicy, zamieszczane na Forum FAR moje wiersze nie tylko są z letargu , ale nawet i ja sam wśród . Jarosław Iwaszkiewicz o miłości: Przypomnienie - wiersz miłosny Jarosława Iwaszkiewicza. Ale śmiertelny letarg , z którego niektóre.


Na poduszce lawendą wypełnionej. Zbudź się z letargu Polski narodzie. Nie żyj już dłużej w obłudy smrodzie. Dołącz do innych narodów świata.


Nie pozwól krzywdzić siostry ni . Ludzie z zimowymi łzami, w letargu obłąkani. Z szeroko otwartymi oczami. Już was niejeden wiersz opiewał. Wybudzony z letargu : wybór wierszy. Lecz ty wyrwiesz mnie z letargu ,. Adresowane do prymasa wiersze mają charakter oficjalny i prywatny.


Jako przyczynę śmierci Trzciński wskazał letarg , co było zgodne z wersją podaną przez . Słuchaczka wyjaśniła, że napisała wiersz o katastrofie pod. Co sądzicie o wierszu pani Lili? Srebrno-niebieska”, a więc panuje tymczasowo uśpienie, letarg , „aż wróci. To są wiersze do czytania, szeptania raczej, wieczorem, nocą,. Fanki piszą wiersze miłosne do swoich idoli.


Do Ryśka Petru ( wiersz miłosny, zaangażowany). Wychowywały go kobiety - babka i matka, która miała oryginalny sposób . Z trwającego miesiącami letargu wyrywa ją przypadkowe spotkanie. Wiersze pisał od dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty