czwartek, 9 kwietnia 2015

David walliams

Marcin Patrzałek zaczarował amerykański Mam Talent. Oszałamiający występ dziewczynki w amerykańskim Mam Talent ! To się nazywa zrobić piorunujące wrażenie! Emanne Beasha podbija amerykański „ Mam Talent ”. Widzowie i jurorzy są oczarowani niesamowitym operowym głosem nastolatki.


David walliams

Zachwycił jury w amerykańskim Mam Talent. Po występie Marcina Patrzałka nawet jury w składzie. Byłem bardzo zaskoczony reakcją jury i publiczności, absolutnie nie . Nastolatek zachwycił jury amerykańskiej wersji show już od pierwszego.


Polak podbija amerykański Mam Talent ! Kaeyra, swoim wykonaniem hitu Take Me to Church zachwyciła w amerykańskim. Czy wyjdziesz za mnie, Esmeraldo? Po sukcesach w europejskich programach Marcin wstąpił w amerykańskim „ Mam Talent ”. Jego wykonanie „zwaliło z nóg” jury , w którego skład . Miejmy nadzieję, że również widzowie i jurorzy z USA docenią jego nieprawdopodobne . W amerykańskim talent show wystąpił 12-letni chłopiec, który zaśpiewał piosenkę z musicalu Waitress.


David walliams

Jury nie mogło wyjść z podziwu! Jurorzy byli zachwyceni i wcisnęli złoty . Tak wyglądają narodziny gwiazdy! W programie pojawią się nowe znane nazwiska.


Wszyscy jurorzy byli na tak, z uznaniem wypowiadał się wymagający. Kenichi Ebina zaskoczył wszystkich obecnych na eliminacjach do amerykańskiego programu Mam Talent. Powiedzieć, że ten chłopak potrafi tańczyć to za . Najlepszy w historii występ w amerykańskim Mam Talent (napisy pl) -. Polski gitarzysta oczarował jury w amerykańskim „ Mam Talent ”. Nasz utalentowany chłopiec z gitarą podbił Polskę, Włochy, a teraz Stany Zjednoczone. Simon Cowell powiedział, że nigdy . Paul Potts (gwiazdor amerykańskiej edycji programu „X Factor”) umiejętnie kopiuje Franka.


David walliams

X Factor” jurorzy opiekują się grupami uczestników, pomagają im i bronią . Mam talent prowadzi za kratki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty