środa, 29 kwietnia 2015

Alesha dixon

Marcin Patrzałek - polski gitarzysta w amerykańskim Mam Talent. Nie nadajecie się do życia w społeczeństwie, dlatego, Jury było zdziwione . Niedawno wygrał włoski talent show, teraz podbił serca. Teraz fenomenalny gitarzysta z Kielc oczarował publikę amerykańskiej edycji “ Mam talent ”. Piękne polskie trojaczki w amerykańskim Mam Talent.

Videos for magik mam talent. Niesamowity magik w amerykańskim Mam Talent - (3:09). Magik w brytyjskim mam talent jury w szoku!


Oceny, recenzje, obsada, dyskusje wiadomości, zwiastuny, ciekawostki . Amerykańskie Mam talent rozłożyło widzów na łopatki. Zachwycił jury w amerykańskim Mam Talent. Po występie Marcina Patrzałka nawet jury w składzie Simon Cowell, Gabrielle Union, Howie . Chris Allison podczas castingu do amerykańskiej edycji Mam talent na oczach publiczności zjadł żarówkę i zalał się sztuczną krwią.

Kaeyra, swoim wykonaniem hitu Take Me to Church zachwyciła w amerykańskim. Czy wyjdziesz za mnie, Esmeraldo? Występ Marcina na castingu do amerykańskiej edycji Mam talent : . Po sukcesach w europejskich programach Marcin wstąpił w amerykańskim „ Mam Talent ”. Jego wykonanie „zwaliło z nóg” jury , w którego skład . Miejmy nadzieję, że również widzowie i jurorzy z USA docenią jego nieprawdopodobne . Tyler Butler-Figueroa w amerykańskim Mam talent wywołał łzy wzruszenia wśród jury i widzów. W amerykańskim talent show wystąpił 12-letni chłopiec, który zaśpiewał piosenkę z musicalu Waitress.


Jury nie mogło wyjść z podziwu! Jurorzy byli zachwyceni i wcisnęli złoty . Tak wyglądają narodziny gwiazdy! Oprócz tego, że będzie studiował w Stanach Zjednoczonych, to nawet wg Jury programu, . W programie pojawią się nowe znane nazwiska. Wszyscy jurorzy byli na tak, z uznaniem wypowiadał się wymagający.


Polka oczarowała jurorów i widzów amerykańskiego Mam talent ! Oszałamiający występ dziewczynki w amerykańskim Mam Talent ! To się nazywa zrobić piorunujące wrażenie!

Emanne Beasha podbija amerykański „ Mam Talent ”. Widzowie i jurorzy są oczarowani niesamowitym operowym głosem nastolatki. Po występie Patrzałka nawet jury w składzie Simon Cowell, Gabrielle Union, Howie Mandell . Kielc, podbił serca jurorów amerykańskiego „ Mam talent ! Byłem bardzo zaskoczony reakcją jury i publiczności, absolutnie nie . Nastolatek zachwycił jury amerykańskiej wersji show już od pierwszego. Polak podbija amerykański Mam Talent !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty