wtorek, 31 maja 2016

Cieknie olej z piły spalinowej stihl

Cieknie olej z piły spalinowej stihl

Piła spalinowa Oleomac GS 3wyciek oleju z pompki prowadnicy. Witam, kupiłem nową pilarkę jak w tytule, wlałem olej półsyntetyczny Stihl SynthPlus, w trakcie. Husqvarna - olej cieknie spod karteru, brak smarowania łańcucha. Najprawdopodobniej, a raczej na pewno, olej cieknie ze zbiornika. Ja miałem taki sam problem, tylko że z piłą spalinową.


Cieknie olej z piły spalinowej stihl

U mnie też cieknie olej , była już raz w serwisie niby coś wymienili. Jedak nadal cieknie trochę mniej ale jednak nie do przyjęcia - wielka plama . PILARKA PIŁA SPALINOWA STIHL MS 181. PIŁA STIHL MS1NIE ZAPALA CIEKNIE OLEJ.


Sporo ludzi mówi ze stihl to już nie firma że to china itd. Pompa oleju pilarki - wymiana, konserwacja. W dzisiejszym odcinku po krótce opowiemy o co. Budowa i remont, Piły spalinowe.


Zalewam tylko oryginalnymi olejami STIHL tak jak do paliwa leje olej STIHL HP . Stihl MS 170: opinie o produkcie setki sklepów i tysiące ocen - sprawdź przed. Mam tą piłę już lata , jedynym problemem jest zbiornik oleju , . Oryginalny przewód oleju do pilarek STIHL : MS1MS1MS2MSA1MSA200. Mam ostatnio problem z Husqvarna 340: piła nie podaje oleju na łańcuch. Wiem, że był podobny wątek odnośnie Stihla ale te pilarki mogą . Niniejsze części pasują do pilarek produkcji chińskiej, także tych pseudo germany o pojemności cylindra do cm, takich jak : CS, GL5200M, GL5200 . Sprawdź jak poradzi sobie z . Chińska piła spalinowa PN 38z marketu czy warto kupić ? Jaka piłę spalinową kupić z tych tańszych chińskich.


Naprawa piły spalinowej Stihl 023. W trakcie pracy pilarki do układu tnącego stale musi być dostarczany olej do .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty