wtorek, 10 listopada 2015

Mam talent amerykański dziewczynka

Angelica Hale w piosence Girl On. Grace VanderWaal wygrała 11. Puty Jeśli chcesz wspomóc napisy. Celine Tam 9-letnia Celine Dion w amerykańskim Mam Talent.


Emanne Beasha podbija amerykański „ Mam Talent ”. Courtney Hadwin zaskoczyła jurorów amerykańskiej wersji Mam talent.

Dziewczynka otrzymała złoty przycisk, dzięki któremu . Potwierdza to występ 10-letniej dziewczynki. Oszałamiający występ dziewczynki w amerykańskim Mam Talent ! To się nazywa zrobić piorunujące wrażenie! Występ dziewczynki robi furorę w sieci.


W jednym z ostatnich odcinków amerykańskiej edycji programu „ Mam Talent ” wielu wzruszeń . Na kanale amerykańskiej edycji Mam Talent pojawiło się wideo, w którym zobaczyć możemy trzy najstraszniejsze występy, które przygotowała . Mam Talent mimo dziesiątek odsłon wielu krajach nadal potrafi zaskakiwać. Stwierdził, że dziewczynka może kontynuować pokaz jednak w .

To dziewczynki , które zachwyciły publiczność swoim wykonaniem kawałka Baby Justina . Amerykańska wersja Mam Talent ma nowe gwiazdy. Nie talent tej dziewczynki poruszył serca ludzi, choć niewątpliwie. Urocza 5-latka pięknie zaśpiewała piosenkę z Krainy Lodu w amerykańskim Mam Talent VedaR. W trakcie ogłaszania wyników dziewczynka rozpłakała się na . Polak zachwycił jurorów w amerykańskim Mam talent. Klaudię Kulawik poznaliśmy w Mam talent jako małą dziewczynkę.


Następczyni Janis Joplin – zobacz jak 13-latka sprawiła, że sędziom amerykańskiego „ Mam Talent ” opadły szczęki. Newsner Polski dostarcza . Reakcje publiczności i jury mówią same za siebie. Owacje na stojąco i słowa pełne uznania.


Poznaj dziewczynkę , która pokazała klasę i . Polak pozamiatał amerykańskie MAM TALENT ! Obecnie studiuje w Stanach gdzie zgłosił się do amerykańskiej edycji Mam Talent. Skazano mężczyznę za włożenie rocznej dziewczynki do suszarki bębnowej. Celine, której cała rodzina uwielbia Celine Dion, na castingu do amerykańskiego „ Mam talent ” zaśpiewała wielki przebój Kanadyjki z . Your browser does not currently recognize any of the video formats available.


Click here to visit our frequently asked questions about HTML5 . Karolina Szkiłądź w półfinale Mam talent ponownie zachwyciła, ale.

Najsmutniejsza dziewczynka Mam talent jest już dorosłą kobietą! Metalowa dziewczynka w Mam Talent. Rosyjska ruletka w amerykańskim Mam Talent. Simon Cowell od razu orzekł, że dziewczynka ma szanse na wielką karierę:.


Na końcu wystąpiła Tetiana Galitsina z Charkowa na Ukrainie. Jej profesją jest malowanie piaskiem. Podczas prezentacji publiczności trudno było pow. Tak było tym razem, ponieważ przed .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty