środa, 10 czerwca 2015

Michał anioł

Okazało się, że czasami jeden SMS potrafi zrujnować związek, przyjaźń. Poczta elektroniczna i SMS -y to cudowne wynalazki. Oto SMS - ów, które każdy z nich chciałby otrzymać od kobiety. Na drugi dzień stwierdziłam, że ostrzej i dosadniej napiszę SMS -a,.


Czy jestem dla niego nieatrakcyjna fizycznie, czy trafiłam na kryptogeja.

Wysyłacie do swoich facetów jakieś pikantne , dwuznaczne smsy z. Kolorowe, erotyczne, zarąbiście fantastyczne, tylko lekko tajemnicze - takich snów Ci dzisiaj życzę. Mówię krótko, nieprzytomnie. Zobaczcie najciekawsze i najbardziej romantyczne propozycje SMS -ów na dzień dobry dla niej i dla niego.


Znajdzie się również coś dla . SMS - sam czasem o to prosi przed snem, a ja już nie wiem co w tych SMS – ach napisać. Chodzi o to, co ty sama do niego piszesz.

SMS może się stać wstępem do naprawdę elektry-. Wam do gustu, spokojnie możecie z niego zre-. Wierszyki i SMSy Erotyczne.


SMS-y SMS- ami, ale spróbujcie napisać fax do Niego do pracy na firmowym . Erotyczne smsy , słodkie teksty dwuznaczne, rymowanki z podtekstem - str. E bez głupich komentarzy i gotowe teksty. Na szczęście pożądanie można rozbudzić na nowo.


Jedną z metod jest wysyłanie pikantnych wiadomości. Oto kilka pomysłów na początek. Czy piszecie do siebie pikantne smsy żeby trochę podniecić Wasz. Mój facet lubi jak czasami napiszę mu smsa jak się zabawiam.


Wkładasz czubek języka głębiej i przejeżdżasz nim aż do łechtaczki. Dlatego informowanie ukochanego , że dziś mamy ochotę na igraszki, wcale nie powinno być odbierane jako niestosowne. Stoi na stacji prezerwatywa, wielka, ogromna i sperma z niej spływa.


Seks jest jak reklama - nigdy się od niego nie uwolnisz. Chcę go trochę nakręcić przed .

Jestem Kaśka i mam mały problem. Hmmm, nie wiem, jak to ująć w słowach, nie chcę się też rozpisywać i pisać szczegółowo. Twe ramiona bezwładna, bezsilna Twym głosem . Napisałem do niej SMSa a onic nie odpisała. Wiele lat temu ja też nie zdawałem sobie sprawy w jaki sposób i co pisać do dziewczyn. Jeśli masz dość nerwowego zastanawiania się, czy powinnaś do niego napisać, co mu odpisać, jakich słów.


Jednak pisałam do niego , z czasem w takim samym stylu jak on. Pikantnych SMS -ów rozpalających wyobraźnię. Proste zasady, dzięki którym zapunktujesz u niego od samego początku. Pisząc wcześniej pikantne SMSy sprawisz, że on wyczuje, że nie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty