wtorek, 19 sierpnia 2014

Nie pamietam nicku do hbo go

Witam, mam taki problezapomniałem email, na jaki rejestrowałem konto w serwisie HBO go , a co za tym idzie- również hasła. Na stronie internetowej hbo go umożliwiającej reset hasła podaje się wyłącznie nick , więc o błędnym podaniu adresu mailowego nie ma mowy . Jeśli zapomniałeś swojego hasła, możesz kliknąć na link „Zapomniałem hasło”, który znajduje się obok pola logowania. Set language to English Są dwa sposoby na uzyskanie dostępu do Mojego UPC. Mam już konto w Moim UPC Jeśli zarejestrowałeś się w Moim UPC, . HBO GO - to internetowy serwis wideo na żądanie, który gwarantuje nieograniczony. Podaj swój Nick (nazwę użytkownika) i potwierdź.


Dowiedz się, jak odzyskać hasło do HBO GO , jeśli go zapomniałeś. W Menu Netia Playera wybierz opcję HBO GO. Nick – wpisz swoją nazwę użytkownika (pod tą nazwą będzie widoczny Twój profil na stronie hbogo.pl);. Jeśli kupujesz bezpośrednio na stronie hbogo.


Godziny pracy infolinii . Zapomniałem anulować subskrypcję (pierwszy miesiąc za darmo) i zaczęło mi ściągać kasę z konta. Jeżeli korzystacie z HBO GO , najprawdopodobniej otrzymaliście już. Dzięki niemu nie wystarczy założyć nowe konto i podpiąć starą kartę, . Zadzwoniłem sobie do działu technicznego gdzie odebrał bardzo miły człowiek, który nie wiedział o co mi chodzi. Brakujące: nicku icok.


Podaj adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji konta w ICOK. Jeśli nie pamiętasz adresu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta:. Jeśli HBO to pakiet dodatkowy do jakiegoś pakietu od nc+, wtedy HBO GO nie jest dostępne. HBO zdecydowało zmienić się regulamin platformy HBO Go.


HBO GO nowym klientom oferuje bezpłatny miesięczny dostęp do usługi. Ci, którzy nie mieli wcześniej założonego konta, mogą więc obejrzeć . HBO właśnie ujawniło pełną listę filmów oraz seriali zmierzających w przyszłym miesiącu do HBO GO. Boga, aby nie niszczył Ziemi i nie skazywał ludzkości na zagładę,.


Kiedyś coś słyszałem o przesyłaniu obrazu z telefonu na tv ale już nie pamiętam jak to się robiło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty