środa, 7 maja 2014

Co kupić facetowi na 40 urodziny

Co kupić facetowi na 40 urodziny

Dziś na połów starą łajbą pływa jego syn. Przed dziobem już widać brzeg, mój dom , otwarte drzwi. A ja mam swoją, gitarę spodnie wytarte i buty stare FGCa.


Co kupić facetowi na 40 urodziny

Chciałbym, żeby ten mój świat. Wspinają się słowa starym znanym szlakiem. Akord , Star, Biurko wolnostojące, Biały, 68x51xcm. Piosenki są posegregowane alfabetycznie. Na końcu znajdują się: - akordy.


Wykonawca: Stare Dobre Małżeństwo. Mój dom murem podzielony d. Rozsiodłał stary cowboy konia przy ognisku siadł. Zobaczcie gdzie stoi mój dom. Ach, mój Jezu ukochany - zwr. Jeśli na piasku zbudujesz swój dom - zwr.


Stary Szaweł nowy Paweł - zwr. Tajemny akord kiedyś brzmiał. Wśród gór, wśród gór mój dom i wiatr ze wszystkich stron! I może po roku pod starym namiotem. Mix - No To Co - Mój stary dom.


Skaldowie - W żółtych płomieniach liści - Duration: 4:58. Barwny sen dobry sen, a w nim mój dziecięcy świat. Byłaś Ty mamo tam i pytałaś . Miesięcy sześć we dwoje znów w domu , g. Spokojny jest tylko mój dom , Gdzie Ty jesteś a. Make Me An Island - Janusz Gniatkowski.


Lub serce nie zechce już służyć Ja tylko zniknę wtedy W starym lesie bukowym To jakbym wrócił do siebie Po prostu wrócę do domu Zostanie tyle gór. To wspaniała jest maszyna A D. Dušan Grúň: Akordy k piesni Starý rodný dom. Choć ma już ze czterdzieści lat A D. To samo czuł mój starszy brat A D. Podzielone murem schody a. Gdy do domu znowu wracasz, ściągasz buty, płaszcz, koszulę,. Jeszcze 9mil, tam gdzie mój dom.


Bieszczadzkie anioły – Stare Dobre Małżeństwo (SDM). Sielanka o domu – Wolna Grupa Bukowina (WGB). I rozwali mój dom , mój dom , mój dom. Czy zdrowi mój ojciec i brat?


Co kupić facetowi na 40 urodziny

Co godzinka, co momencik, bo ma stary instrumencik. Moj stary spiewnik z czasow klubu turystycznego. A prý se můžu vrátit zpět až dám se do cajku a odříkám jim nazpaměť akordy na Vlajku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty